Stichting Vrienden van de Haarschool

Ieder jaar worden er veel leuke en leerzame activiteiten georganiseerd voor de kinderen op de Haarschool. Deze activiteiten maken de schooltijd een stuk leuker, maar worden helaas niet gefinancierd door de overheid. Stichting Vrienden van de Haarschool int en beheerd ieder jaar de vrijwillige ouderbijdrage om deze activiteiten mogelijk te maken.

Naast de vrijwillige ouderbijdrage worden extraatjes gefinancierd uit oud papieropbrengsten en worden er met een zekere regelmaat donaties gedaan aan stichting Vrienden van de Haarschool.

We hopen binnenkort een ANBI status te bemachtigen, hierdoor kunnen donaties aan De Vrienden van de Haarschool u wellicht belastingvoordeel opleveren.

Contact Gegevens:
Koningin Wilheminastraat 15, 7451DZ Holten
OR-Haarschool@Varietas.nl

RSIN nummer: 818480051

Bestuurders:
Casper Polman            Voorzitter
Remco Berendsen      Algemeen lid
Eva Vrieling                  Penningmeester
Stefan Oosterhuis       Secretaris

Beloningsbeleid:
De bestuurders zijn onbezoldigd

Doelstelling:
Het innen en beheren van vrijwillige ouderbijdrage, oud papieropbrengst en overige giften.

Beleidsplan:
Op basis van een begroting die begin van het jaar wordt gemaakt wordt 1 keer per jaar de ouders verzocht de vrijwillige ouderbijdrage te betalen. Naast deze ouderbijdrage int de stichting ook de opbrengsten van het ingeleverde oud papier.

De ontvangen gelden worden besteed aan activiteiten voor kinderen die niet door de overheid worden gefinancierd.

Download hier het ANBI Financieel verslag 2020 -2021_.pdf