Peuterspelen

Vanaf 4 november biedt Kindcentrum de Haarschool een doorgaande lijn voor kinderen van 2 tot 12 jaar. Door diverse activiteiten aan te bieden, proberen wij bij te dragen aan de sociale vaardigheden, motoriek, taalontwikkeling, zelfstandigheid en creativiteit van de peuter.

Peuters krijgen bij ons de ruimte om lekker te spelen en zich op hun eigen niveau te ontplooien. Wij werken binnen het peuterspelen met de methode Piramide.

Onze peuterspeelzaal zal tijdens schoolweken open zijn van 8:30 tot 12:30 uur.
Afhankelijk van het aantal aanmeldingen bepalen we welke dagen we bij de start open zullen gaan.

Tarieven

Het peuterspelen kost €10,50 per uur. U kunt kinderopvangtoeslag krijgen. Klik hier om een proefberekening uit te voeren.

Schrijf snel in via onze website en verzeker uw kind van een plek. Aanmelden.
Wij kijken ernaar uit om uw kind te verwelkomen en samen een sterke basis voor hun toekomst te leggen.

Voor vragen of meer informatie kunt u terecht bij Wieke Bossink (locatiemanager). U kunt een mail sturen naar w.bossink@varietas.nl of bellen naar 0648956605.